A LEGO® Education SPIKE™ Prime Set a legalapvetőbb STEAM oktatási eszköz 6-8. osztályos tanulók számára. A SPIKE Prime színes LEGO építőelemeket, könnyen használható hardvert és egy intuitív, a Scratchen alapuló, húzd-és-ejtsd módszerű kódolási nyelvet egyesít magában, és a játékos tanulási tevékenységek közben tanulási szintjüktől függetlenül folyamatosan kritikus gondolkodásra és komplex problémák megoldására ösztönzi a tanulókat. A SPIKE Prime a könnyű, belépő szintű projektektől a határtalan kreatív tervezési lehetőségekig tevékenységek széles skálával segíti a tanulókat, hogy elsajátítsák a STEAM-hez használható, és a 21. században elengedhetetlen készségeket, és a jövő innovatív gondolkodóivá váljanak... miközben remekül szórakoznak!
A SPIKE Prime rendszer lelke a programozható Hub. Ez a fejlett, mégis könnyen használható, téglatest alakú eszköz 6 input/output portot tartalmaz, 5x5-ös fénymátrixot, hangszórót, hattengelyes giroszkópot és akkumulátort, emellett Bluetooth kapcsolatra is képes. A SPIKE Prime Set-hez rendkívül precíz motorok és érzékelők is tartoznak, színes LEGO építőelemek nagy választékával együtt, amelyekkel a diákok jópofa robotokat, dinamikus készülékeket és más interaktív modelleket tervezhetnek és építhetnek meg. A Hubon található számos csatlakozási pontnak, valamint a motoroknak, érzékelőknek plusz az új, nagyméretű építőelemeknek köszönhetően a diákoknak kevesebb időt kell építéssel tölteniük, és több marad a tanulásra. Az elnyűhetetlen tárolóláda és a 2 válogató tálca biztosítja azt is, hogy az előkészítéshez és a rendrakáshoz szükséges idő minimális legyen, a kisebb tálcák pedig igen praktikusak, ha kevés a hely az asztalon.
A tableten és számítógépen is használható, intuitív kódolási környezet a Scratchen alapuló, népszerű kódolási nyelv legjobb jellemzőit emeli át, és az eredmény egy olyan rendszer, amelyet mind a tanárok, mind a diákok imádni fognak. Az „Első lépések“ anyagok mellett az alkalmazáshoz 3 lecketerv is tartozik,tantervhez igazítható STEAM tartalommal mérnöki tervezés és számítástechnika témakörben. Ezeket a leckéket 6-8. osztályos diákok számára tervezték, és 45 perces órákra optimalizálták, amelyek felgyorsítják a STEAM tanulást, mivel tanulási szintjükre való tekintet nélkül következetesen arra buzdítják a diákokat, hogy kritikusan gondolkodjanak, és komplex problémákat oldjanak meg. Az átfogó online óratervek elérhető, interaktív segédanyagok gazdag választékával a tanár mindenhez hozzájut, amire szüksége lehet, hogy magabiztosan megtarthassa az órát, függetlenül attól, hogy vannak-e korábbi tapasztalatai vagy sem.
- Elnyűhetetlen tárolóláda válogató tálcákkal, programozható Hubbal, távolságérzékelővel, nyomásérzékelővel, színérzékelővel, nagy motorral, 2 közepes motorral és több mint 500 dekoratív LEGO® Technic™ elemmel új színpalettában.
- A kódolható Hubban 5x5-ös fénymátrix, 6 input/output port, integrált hattengelyes giroszkóp, hangszóró, Bluetooth kapcsolat és akkumulátor található.
- A számítógéppel és tablettel egyaránt kompatibilis húzd-és-ejtsd módszerű kódolási környezet a Scratch alapú, népszerű kódolási nyelvre épül, amelyet több millió gyermek használ világszerte.
- Varázsolja el diákjait 6-8. osztályos csoportjaiban a 3 STEAM lecketervvel a mérnöki tervezés és a számítástechnika témakörében, amelyek a hagyományos tantervhez illeszthetők, és elsősorban 45 perces órákhoz optimálisak. Átfogó online óraterveket tartalmaz, és a tanárok számára támogatást is biztosítunk.
- Mérnöki készségek használata a tervezési folyamat minden egyes fázisában.
- Hatékony problémamegoldó és kódolási készségek fejlesztése a problémák elemzése és az algoritmikus gondolkodás révén.
- Olyan projektek tervezése, amelyek együtt használják a hardver és a szoftver komponenseket adatgyűjtés és -csere céljából.
- Változók, adattömbök és felhőadatok kezelése.
- Kritikai gondolkodás alkalmazása és a jövő karrierlehetőségeihez szükséges életvezetési készségek fejlesztése.